Nieuwsbrief augustus 2015

Van het bestuur

De bouwvakvakantie is bijna weer voorbij, dat betekent dat een ieder weer aan het werk gaat en de lessen deze week weer van start gaan. Het bestuur maakt zich op voor het Zonnebloemconcours en een super gezellige Verenigingsdag. Meer hierover leest u in deze nieuwsbrief.

Met trots kijken we terug op de Kampioenschappen, gehouden op de drafbaan in Groningen. De volgende personen feliciteren we met een prachtige overwinning:

M1 4-tal: Nynke Tilma, Birgit de Vries, Annemarye Landman, Lisanne Boer en Beate Landman Kampioen met 62,9%

ZEO paarden vereniging kampioenen: Marleen Noordhof, Nienke van Dam, Isabel Rode, Sonja Woldring, Manon Reiffers, Dorien Pardijs, Arnoud Slik, en Nienke Eendhuizen. Totaal 753 punten.

ZEO pony vereniging kampioenen: Yvette Oudman, Anniek Feitsma, Paula Koenes, Liz Bouman, Anna Stevens, Jente de Kok, Hieke de Lange, Nathalie Wolthuis.

Totaal 770 punten.

Individueel:

Yvette Oudman, B dressuur, 205 punten

Jente de Kok, L dressuur, 196 punten

Liz Bouman, M1 dressuur, 203 punten

Dieuwke Pardijs B springen

Anna Stevens, L springen

Paula Koenes M1 , cat. D/E springen

Lotte Oldenhuis reserve kampioen in het enkelspan M1 dressuur.

Nieuwbouw rijhal

Zoals u allen vast al wel gezien hebt, staat de nieuwe hal er casco. De ondergrond is geëgaliseerd en de financiële zaken (toegezegde subsidies) worden momenteel afgerond.

De financiële middelen inclusief de toegezegde subsidies waren voor het casco toereikend, zoals we ook gezamenlijk besloten hebben op de Ledenvergadering. We gaan nu aan de slag met de voorbereidingen van de afbouw; aanbrengen verlichting, hoefslagkering, bestrating binnen/buiten en de bodem. Als er onder de leden suggesties zijn om dit z.s.m. te kunnen realiseren, dan zijn deze natuurlijk van harte welkom! Hierbij kan gedacht worden aan financiële middelen, maar natuurlijk ook aan de benodigde materialen. Laten we er samen voor zorgen dat we binnenkort gebruik kunnen maken van onze fantastische accommodatie.

CH ’t Zandt

Zoals u via de mail heeft vernomen is het CH ’t Zandt definitief afgelast. We storten ons op een succesvol CH ’t Zandt in 2016.

Zonnebloemconcours zondag 23 augustus

Op zondag 23 augustus organiseren we het Zonnebloemconcours voor paarden en pony’s. Springen, dressuur en bixie staan op het programma. Vergeet niet om u/ je alvast op te geven voor het Zonnebloemconcours. Dit kan via de mail naar zonnebloemconcourszeo@gmail.com. Kijk voor meer informatie ook op Startlijsten.

Verenigingsdag zaterdag 12 september

De Verenigingsdag staat gepland op 12 september. Dressuur, springen, bixie en mennen staan op het programma. We sluiten af met een gezellige etentje. De flyer ontvangt u binnenkort via de mail.

datum kalender
22 augustus Hippiade mennen
23 augustus Zonnebloemconcours
28 augustus Hippiade springen B-paarden en B-pony’s