CHIO Rotterdam 2015

Paard_Combi_CMYK_Jpeg18 t/m 21 juni: 4 dagen paardensport met 5*!

Het CHIO Rotterdam is er trots op om elk jaar de sportieve prestaties van de beste ruiters en paarden van de wereld te presenteren aan alle liefhebbers van de paardensport.

Het gaat in alle opzichten goed met de hippische sport in Nederland. De Nederlandse springruiters zijn onoverwinnelijk en behaalden individueel en met het team wereldtitels en een glansrijke overwinning in de Furusiyya FEI Nations Cup. Dankzij de geweldige prestaties is Nederland in alle hippische disciplines nu al zeker van een startbewijs in Rio de Janeiro. Ons stamboek, talentenplan, springpaardenfonds, etc. worden wereldwijd geprezen. En ook het CHIO Rotterdam hoort met 5* wedstrijden voor springen én dressuur bij de beste internationale topsportevenementen ter wereld. Editie 2014 heeft weer veel lovende reacties opgeleverd van sporters, sponsoren, bezoekers, vrijwilligers, etc. En niet alleen de sport kreeg veel waardering. Juist ook de sfeer, de locatie en de uitgebreide hospitality mogelijkheden oogsten veel waardering. Dit jaar vindt het CHIO Rotterdam voor de 67ste keer plaats van 18 t/m 21 juni 2015. Bestel nu online uw kaarten dan weet u zeker dat u er weer bij bent!

Wanneer u niet in de gelegenheid bent om alle dagen te komen en toch de wedstrijden wilt volgen kunt u het CHIO Rotterdam ook online bekijken. Vrijwel alle wedstrijden kunt u live zien via www.uhorse.nl

Meer informatie op www.chio.nl

Adelinde Cornelissen Parzival_1klein rsz_dsc_0743_cognac_champblanc_schröder_gerco