DCZ 2017

DCZ banner v3

De Dressuurcompetitie ’t Zandt (DCZ) is een dressuurcompetitie voor paarden en wordt dit jaar voor het eerst georganiseerd. De wedstrijd is extra speciaal door de aanwezigheid van sponsors, speciale prijzen en last but not least: een kür op muziek als finale!

Tijdens de twee competitiewedstrijden kunnen in totaal vier proeven gereden worden (twee per keer) waarvan de beste drie resultaten meetellen voor de competitie. De beste vier combinaties per klasse mogen op 1 april meedoen aan de finale en een kür op muziek rijden. Hierbij zijn speciale prijzen te winnen en is er een ereronde voor de winnaars.

Op 25 en 26 februari vindt de eerste wedstrijd van de DCZ plaats. Dit is tevens een “gewone” dressuurwedstrijd voor paarden. Er kunnen twee proeven gereden worden.

De data van de gehele competitie zijn als volgt:
– 25 en 26 februari 2017 – Deel 1
– 18 en 19 maart 2017 – Deel 2
– 1 april 2017 – Finale: Kür op muziek

In beide wedstrijdweekenden is de klassenindeling als volgt:
Zaterdag: B, L1 en L2
Zondag: M1, M2, Z1, Z2 en ZZ-Licht
(dagindeling is onder voorbehoud van aantal aanmeldingen)

Opgave uitsluitend via www.MijnKNHS.nl. De online inschrijving is open gesteld vanaf 17 januari. Aanmeldingen via de mail worden niet in behandeling genomen.

Ga hier naar www.MijnKNHS.nl voor opgave DCZ Deel 1 (25/26 feb)

Ga hier naar www.MijnKNHS.nl voor opgave DCZ Deel 2 (18/19 mrt)

Heb je vragen? Mail dan naar dressuurzeo@gmail.com.
Telefonisch contact alleen tussen 18.00 en 21.00. (mailen heeft de voorkeur).

Zie hier tevens het vraagprogramma op www.Startlijsten.nl.

We zien jullie graag tijdens DCV 2017!

DCZ poster v5