Uitslag & Foto’s Dressuurwedstrijd paarden 5&6 maart!

Het was een zeer geslaagd weekend! Bij dezen bedankt de wedstrijdorganisatie iedereen, zowel deelnemers als vrijwilligers die aan deze gezellige dag heeft meegewerkt! Graag zien wij u allen weer op onze volgende wedstrijd!

De uitslagen staan online! Bekijk ze op startlijsten.nl of via deze link.

Kim Pijper heFBeft mooie foto’s gemaakt van een aantal rubrieken, deze staan online op onze facebookpagina! Like onze pagina voor de nieuwste wedstrijd- en verenigingsnieuwtjes

singel

OPROEP! Daarnaast graag uw aandacht voor een deelneemster die haar singel op zondag is kwijtgeraakt tijdens de wedstrijd. Het is een zwarte dressuursingel, neopreen met elastiek. Waarschijnlijk is het in de buurt van de buiten-inrijhal van de trailer gevallen. Heeft iemand de singel gezien? Neem dan meteen contact op met het wedstrijdsecretariaat via dressuurzeo@gmail.com of tel. 06-12227772 (bellen na 18:00 uur of een appje kan altijd 🙂 )

ad wedstrijd 5 mrt 2016 b