Geweldige opbrengst ‘Aan de bak met ZEO’

Na een supergezellig concours (Abi, Dorien en Gerard, bedankt voor de organisatie!) is tijdens de nieuwjaarsborrel van ZEO de opbrengst van de acties: Vrienden van ZEO, de ZEO jeugddag en de ZEO verloting bekend gemaakt!

Door Esther Hol en Ria de Vries is maar liefst een bedrag van meer dan €21.403,56 aangeboden aan het bestuur en de leden. Dit alles om de afbouw van de nieuwe hal te realiseren. Een geweldig bedrag! Alle leden en sponsoren bedankt voor jullie bijdrage! Een speciaal bedankje voor Ria en Esther, zij werden in het zonnetje gezet met een prachtige bos bloemen en een dinercheque.

De ZEO verloting was een groot succes! Er gingen mensen gelukkig naar huis met mooie prijzen, met privélessen van gerenommeerde instructeurs van o.a. Adelinde Cornelissen, Emmelie Scholtens, Rob Ehrens (bondchoach), Jur Vrieling, Rob Besseling, Patrick van der Schans, Christa Larmoyeur, Monigue Peutz, Corrie Rave , Bram Chardon en vele andere prijzen.

bord vrienden van ZEO

aan de bak zeo