Finale DCZ!

Na twee spannende selectiewedstrijden zijn de finalisten bekend die een kür op muziek mogen rijden! Op 1 april zal er hard gestreden worden voor de titel in de finale van de allereerste DCZ!

De finalisten zijn: Nienke Wiersema, Veerle Hof, Anniek Feitsma, Seliena Lakenvelt, Eliza Schutte, Françoise Rey, Anja Doornbos, Carla Bijman-Oudman, Jessica Meiring, Margriet Brandsma, Doreth Aanen-Scholtens, Robin Luurssen, Marloes Oosterhof, Regina Vos, Anyke Bakker, Maartje Reumerman, Marieke de Vreeze, Gerrianne Vos, Nynke Tilma, Nelleke Heeres, Marsha Smits, Lisanne Boer, Janiek De Lange, Christa Reitzema, Rianne Duyvestijn, Danielle van Bergen, Samantha Jansen en Marja Dijkstra!

Allemaal van harte gefeliciteerd en veel succes met de voorbereiding!

Het zal een gezellige dag worden, waar paarden van alle klassen (B tot en met de ZZ-Licht) hun kür op muziek laten zien. Het is al een ware prestatie als je op deze wedstrijd mag rijden, dus zal geen enkele deelnemer met lege handen naar huis gaan!

De hoofdprijzen zijn groot en daar hebben de sponsoren een groot aandeel in geleverd! Van iedere klasse wordt er een ereronde gereden en zijn er dekens te winnen.

Ook benieuwd wie de titel van de eerste DCZ op hun naam mogen schrijven? Kom vooral langs om de deelnemers aan te moedigen, de toegang voor deze dag is gratis!

Hier zijn de protocollen te downloaden voor de kür op muziek:

Protocol kur op muziek klasse B

Protocol kur op muziek klasse L

Protocol kur op muziek klasse M

Protocol kur op muziek klasse Z1

Protocol kur op muziek klasse Z2

Protocol kur op muziek klasse ZZL

N.B. Als het goed is hebben alle finalisten een persoonlijke mail gekregen met meer informatie over de voorbereiding. Sta jij wel in de finale maar heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op via dressuurzeo@gmail.com.