Lidmaatschap

Lijkt het je leuk om lid te worden van Z.E.O. kom dan gerust eens een kijkje nemen op één of meerdere van de lesavonden.

Schrijf je hier in middels het inschrijfformulier

Overzicht van bedragen 2023

Lidmaatschap KNHS
Basiscontributie KNHS (B)
Lidmaatschap KNHS 27.50
Een overzicht van soorten lidmaatschap bij Z.E.O.:
(Bedragen zijn gelijk voor paard-, pony- en menleden)
Entreegeld (registratiegelden)
Z.E.O. lidmaatschap contributie (C)
Donateur (D)
Tegen extra betaling kan men gebruik maken van de volgende mogelijkheden:
Gebruik accommodatie (B)
Dressuurlessen incl. gebruik accommodatie (Met 1 les per week) (L1)
Springlessen incl. gebruik accommodatie (Met 1 les per week) (Sp1)
Menlessen incl. gebruik accommodatie (Met 1 les per week) (M1)
2e dressuurles in de week (Dr2)
2e springles in de week (Dr2)
Korting op lidmaatschap voor:
Reductie 2e en 3e kind tot en met 21 jaar voor lessen en bakgebruik (R1)
-100,00
Overig:
Sleutelgeld ( borgsom komt terug bij inleveren sleutel) (SI)
Extra opslag- behandelingskosten te late betaling

Aanvraag/afmelden wedstrijd bescheiden:

Een startpas kun je online aanvragen/opzeggen door je in te loggen bij mijn KNHS.

Als je er niet uit komt kun je altijd vragen bij ons vereniging`s wedstrijdsecretariaat.
Sijbrand Nijhoff
Tel.nr: 06-51613893

Wanneer je gebruik maakt van de accommodatie of van de lessen heb je de mogelijkheid om bij Sijbrand Nijhoff een sleutel van de accommodatie aan te vragen. Met deze sleutel kun je op het terrein komen en gebruik maken van de “oude” en de “nieuwe” manege om vrij te rijden. Voor ontvangst van de sleutel dient een borg te worden betaald van €25,-

Op lesavonden kun je alleen van de Nijhoff hal, “oude” manege of buitenbak gebruik maken.

Tevens heb je de mogelijkheid om tijdens het vrij rijden gebruik te maken van het hindernismateriaal (liefst de oude balken) mits je deze ook weer allemaal opruimt.

Op het terrein is een grote parkeerplaats aanwezig. Iedereen wordt geacht zijn mest thuis af te voeren en niet op het terrein achter te laten, zo houden we het terrein netjes!

Wanneer je niet langer lid wenst te zijn van P.V. Z.E.O. dien je de ledenadministratie/secretariaat hiervan schriftelijk op de hoogte te brengen. Dit dient voor 1 december te zijn voor het opvolgende jaar.
Email: info@paardensportverenigingzeo.nl