Aan de bak met ZEO!

Op facebook hebben Esther en Ria een actiepagina gezet om bekendheid te geven aan de actie “Aan de Bak met ZEO”!

Een actiepagina om er samen voor te zorgen dat we bij p.v. Z.E.O. ’t Zandt een mooie bodem en afwerking kunnen realiseren in onze nieuwe rijhal! Op deze manier kunnen we in de toekomst ook concoursen organiseren voor bijvoorbeeld de Subtop!
Op de Z.E.O. Verenigingsdag is een begin gemaakt met de eerste acties! We gaan weer volop verenigingskleding verkopen en starten de actie:’ Wordt vriend van ZEO’.

Vriend van ZEO
Wat houdt dit in? Je doneert eenmalig 100 euro (of meer) en je naam wordt vereeuwigd op een full colour bord in de nieuwe rijhal! Bedrijven met logo kunnen al vanaf 200 euro ( éénmalig ) vriend worden. Voor meer informatie hierover kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen! Laten we er samen voor zorgen dat er in de nieuwe rijhal een top bodem komt waar vele successen op behaald zullen worden.

Kortom, doe allen mee en wordt vriend van ZEO!! Aanmelden als ‘vriend’ mag natuurlijk ook via onze facebookpagina, dit levert je als bedrijf ook nog eens extra reclame!

Esther&Ria namens Z.E.O.’t Zandt

Volg deze actie op de voet en Like de facebookpagina!

Actie ZEO info