Definitieve startlijst!

Wij zijn er helemaal klaar voor! Het terrein ligt er prachtig strak bij en het weer belooft veel goeds! De starlijst is inmiddels defnitief:

Bekijk hier de DEFINITIEVE STARTLIJST

Kom je naar deze wedstrijd: LET OP Parkeren en Omleiding!

PARKEREN
Vanwege het grote aantal deelnemers, en ons beperkt parkeerterrein, dient men er rekening mee te houden dat er langs de kant van de weg geparkeerd moet worden. Houd daarom ook rekening met enige ‘wandeltijd’ van de trailer naar het terrein. Personenauto’s zonder trailer moeten parkeren in de binnenhal!

OMLEIDING
Tijdens het wedstrijdweekend is er ook kermis in ’t Zandt. Daardoor zal het verkeer niet over het plein bij de kerk kunnen, maar wordt het omgeleid. Houd hier rekening mee indien je route hier langs gaat! (vanaf de N33 en N46 ondervind je geen hinder van de omleiding)

IMG_1047

Op zaterdag 11 juni zullen de L1, L2, paarden en de M1, M2 paarden+pony’s verreden worden.
Op zondag 12 juni worden de B, Z1, Z2 paarden+pony’s, de ZZL paarden en L1, L2 pony’s verreden.

Voor vragen of meer informatie kun je altijd een mail sturen naar dressuurzeo@gmail.com. Telefonisch contact is gedurende de wedstrijddagen de gehele dag mogelijk, ook via app of sms.

Toegang voor supporters is gratis. Graag zien wij jullie op 11 en 12 juni!

P.V. ZEO ’t Zandt.

ad dressuurwedstrijd juni 2016