Dressuurwedstrijd 5/6 november!

Dressuurwedstrijd paarden 5 en 6 november 2016.

Kom ook naar onze gezellige wedstrijden op 5 en 6 november!
Op zaterdag 5 november worden de L1, L2, M1 en M2 verreden en op zondag 6 november komen de B, Z1, Z2 en ZZ-Licht in actie. Het is mogelijk om twee proeven te rijden. Bekijk het vraagprogramma ook op www.startlijsten.nl

De voorlopige dagindeling is als volgt:
Zaterdag 5 november:
– Ochtend: M1 en M2
– Middag: L2 en L1 -> Let op!: de L2 en L1 zijn vol! Aanmeldingen worden vanaf nu op de wachtlijst geplaatst.

Zondag 6 november:
– Ochtend: ZZ-Licht, Z2 en Z1
– Middag: B

(Dagindeling is onder voorbehoud van het aantal aanmeldingen.)

Dit is de eerste keer dat er kan worden losgereden in onze nieuwe rijhal. We verwelkomen je graag tijdens dit dressuurweekend in november.

Let op: inschrijvingen enkel via MijnKNHS.nl. Inschrijving per mail is niet mogelijk.

Voor meer informatie kun je mailen naar dressuurzeo@gmail.com of stuur een berichtje naar 0651619503. (Gelieve enkel telefonisch contact tussen 18.00 en 21.00)

ad-dressuurwedstrijd-november-2016-v3