Hippiade 2014

Het Nederlands Kampioenschap in Ermelo wordt van 29 augustus tot en met 13 september gehouden. Vrijdag 29 augustus 2014 vindt het B-springen Rijstijlcompetitie pony’s en paarden plaats. Zaterdag 30 augustus wordt de Hippiade pony’s gehouden met afdelingsdressuur en de verenigingskampioenschappen pony’s. Het Ponyteam van ZEO komt onder leiding van Henk Slik in actie met als dressuurruiters Liz Bouman met Samedi, Féline Bakker met Magic Roses Cocktail, Lotte Janssen met Lamiera en Jente de Kok met Slangenburg’s Teus. En als springruiters Marchelle Dam met Susan, Paula Koenes met Raisa’s Weering, Nienke Wiersema met Let’s Little She-devil en Nathalie Wolthuis met Skyscraper Ausberlin. Klik hier voor de definitieve startlijst van de verenigingskampioenschappen pony’s.

Op 5 en 6 september vindt de Hippiade paarden plaats met afdelingsdressuur en de verenigingskampioenschappen paarden. Zaterdag 13 september worden de Hippiade mennen, Hippiade hackneys en Hippiade voltige gehouden. Iedereen is van harte welkom om te komen kijken en ons team aan te moedigen! Klik hier voor meer informatie over de Hippiade 2014.