Hippiade Verenigingskampioenschap!

De Hippiade van de Verenigingskampioenschappen voor paarden gaat 3 oktober van start in Ermelo! Graag nodigen wij u uit om te komen kijken en onze deelnemers aan te moedigen! Vanwege de hevige regenval werden de verenigingskampioenschappen niet op 5 september verreden, maar moest worden verzet. Deze dag gaan Nienke van Dam, Isabelle Rode, Sonja Woldring-Smit en Camilla Jongst punten scoren in de dressuur. In het springen komen Arnoud Slik, Kirsten Kuik, Anja Doornbos en Frederika van der Velde in actie voor P.V. Z.E.O.!

2 oktober tussen 20:30 en 20:31 kun je voor een gloednieuw blauw supporters-outfit, een ZEO trui of polo aanschaffen in de kantine!

Check hier de startlijst om te zien op welke tijden een van de deelnemers uitkomt voor onze vereniging!
Check hier het programma van de gehele dag.

hippiade 3 okt