Nieuwsbrief april 2015

Van het bestuur
Het zonnetje schijnt steeds vaker en de dagen worden weer langer. De afgelopen weken kon men zelfs alweer in de buitenbak rijden. Misschien is het u opgevallen dat de buitenbak een extra afrastering heeft inmiddels. Op woensdag 20 mei zal de tent weer opgebouwd worden. Heeft u tijd en zin om deze avond te helpen? U bent van harte welkom vanaf 19.00 uur.

Diverse clinics
Op 14 en 15 maart gaf Corrie Raven een dressuurclinic. Een groot succes met veel deelnemers. Esther en Petra, bedankt voor de organisatie!
Op 11 april mochten we Jan Vrieling verwelkomen voor een longeerclinic. Op 2 mei is er een dressuurclinic van Monique Peutz (10.00- 16.00 uur) Voor de springers wordt er binnenkort ook een clinic georganiseerd.

Nieuwbouw rijhal
Vanwege de drukte in de bouw is de firma Ten Berge nog niet gestart met de bouw van de nieuwe rijhal. Dit gaat eerdaags wel gebeuren. De materialen voor de hal liggen startklaar. Wellicht zal dit de komende maanden enig overlast veroorzaken, bijvoorbeeld omdat er materialen over het terrein getransporteerd worden. Denk allen om uw eigen veiligheid en die van de pony’s en paarden!

Dressuurderby
Vergeet niet om u/ je alvast op te geven voor de dressuurderby in juni. Dit kan via de mail naar dressuurzeo@gmail.com.

Algemene ledenvergadering
Donderdag 28 mei zal er een Algemene Ledenvergadering gehouden worden. De agenda en bijbehorende stukken ontvangt u binnenkort.

OPROEP!
Het weekend van 3,4 en 5 juli organiseren we wederom het CH ’t Zandt concours (voorheen VVV concours). Dit weekend is er veel hulp nodig op het terrein en in de tent. Met de inzet van ons allen wordt het ongetwijfeld een geslaagd weekend. Geeft u zich alvast op om te helpen: info@paardensportverenigingzeo.nl of bij één van de bestuursleden.

28 mei: Algemene Ledenvergadering
6/7 juni : Dressuurderby