Proefgerichte Dressuurclinic Monique Peutz

flyer dressuurclinic moniquepeutz-Large1-780x520 copy

Óók voor niet-leden! Geef je snel op met je paard of pony, vol = vol!
zaterdag 2 mei zal Monique Peutz een proef gerichte dressuurclinic geven!
monique dressuur
Het outdoor wedstrijdseizoen komt er weer aan! Monique Peutz kan je helpen daar een zo goed mogelijke start aan te geven. Zaterdag 2 mei zal Monique een proefgerichte dressuurclinic geven bij p.v. Z.E.O in ’t Zandt. De deelnemers rijden hun dressuurproef naar keuze, terwijl deze gefilmd wordt. Het is handig als je zelf iemand mee neemt die voor je filmt. De video wordt door Monique ingesproken met feedback op je proef, zodat je het thuis nog eens rustig kunt terugkijken en je kunt zien en horen wat er verbeterd kan worden. Hierna krijg je nog 20 minuten les, waarin je aan het werk gaat met enkele oefeningen uit de proef of onderdelen waar jij mee aan de slag wilt, zodat je deze direct met de feedback van Monique beter kunt rijden.

Wie is Monique Peutz?
Monique runt sinds 1994 dressuurstal Monique Peutz in Groningen. Zij heeft meerdere paarden tot Grand Prix niveau succesvol uitgebracht in de sport. Zij is niveau 5 coach en geeft trainingen aan onder andere het A en B kader dressuur. Monique is tevens jurylid en gerechtigd om op Grand Prix niveau te jureren, zij is FEI 3* jurylid en 3* parajurylid. Tevens is zij jury-opleider voor de KNHS.

Dagindeling
De eerste deelnemer start om 10.00 uur, en de dag duurt tot 16.00 uur.

Kosten:
De kosten voor de proefgerichte dressuur clinic zijn 40,- euro per persoon.
Betaling is op de dag zelf. Afmeldingen dienen uiterlijk 29 april te worden doorgegeven, anders zijn we genoodzaakt de kosten à 40,- euro in rekening te brengen.

Opgave
Je kunt je opgeven door voor 25 april 2015 een mail te sturen naar: bakkerjanine@hotmail.com o.v.v. je naam, naam paard/pony en niveau.

Bekijk hier de flyer: Proefgerichte dressuurclinic Monique Peutz 2 mei