Welkom

Welkom op de website van Paardensportvereniging en Volksvermaken ’t Zandt en Omstreken.

P.V. ZEO is een enthousiaste en ambitieuze vereniging die met name actief is in de disciplines springen, dressuur en mennen. We hopen dat u hier al uw informatie kunt vinden over onze vereniging en activiteiten. Voor meer informatie kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

🏆🏵Afgelopen weekeind stond in het teken van de Groninger kampioenschappen!🏆🏵Hierbij zijn er tijdens de dressuur en het springen meerdere kampioenen/ reserve kampioenen en andere prijzen gewonnen door zeo leden! 🏅Hieronder op de foto’s alle prijswinnaars!🏅🏵Ook waren vorige week de noordelijke kampioenschappen voor het mennen! Arjan Brouwer wist hiermee de kampioens titel te halen!🥈 En Hindriëtta Lamein was ook zeer verdienstelijk aanwezig. Tweemaal reserve kampioen! 🍀 Zeker zijn wij als vereniging trots op alle zeo deelnemers die hun beste beentje voor hebben gezet tijdens de kampioenschappen!!!🎖 ... Lees meerLees minder
Bekijk op Facebook