Welkom

Welkom op de website van Paardensportvereniging en Volksvermaken ’t Zandt en Omstreken.

P.V. ZEO is een enthousiaste en ambitieuze vereniging die met name actief is in de disciplines springen, dressuur en mennen. We hopen dat u hier al uw informatie kunt vinden over onze vereniging en activiteiten. Voor meer informatie kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Joehoe!😜 Kom op, we gaan voor een top 10!!🤩Omdat het voor alle verenigingen een moeilijk jaar is geweest, en alle verenigingen er financieel op achteruit zijn gegaan, organiseert de KNHS een loterij.We vragen je om hieraan mee te doen, en ook deze mail zoveel mogelijk te delen bij vrienden en familie. Hoe werkt het? Vanaf vandaag kun je een lot of meerdere loten kopen voor €2,- per stuk op knhsloterij.lotify.com Daarbij moet je aangeven welke KNHS vereniging je steunt...uiteraard ZEO! 😉 (tip: zoek op plaats: t Zandt)Van ieder verkocht lot wordt na de trekking 80% van de opbrengst naar de gekozen vereniging overgemaakt.Tevens wordt er een gaaf prijzenpakket verzorgd door de KNHS. De hoofdprijs van de loterij is namelijk €1000,- shoptegoed van Agradi, €500,- voor de koper van het lot en €500,- voor de vereniging. ... Lees meerLees minder
Bekijk op Facebook